Eén eenvoudig abonnement

Modaco werkt duidelijk en overzichtelijk via één eenvoudig abonnement. Zodoende weet jij als ondernemer waar je aan toe bent. En wij staan dagelijks klaar voor jou, als verlengstuk van jouw onderneming. 

Voor € 2.399,-
heb jij een flexibele marketing- & communicatieafdeling.

Dit is excl. BTW, per 6 maanden

Daarvoor krijg je:

Proactieve sparringspartner

Allereerst is Modaco jouw creatieve én proactieve sparringspartner. Dit werkt twee kanten op: jij staat op onze 'creatieve radar', een verborgen maandelijks M&D overleg, en benaderen jou met ideeën en suggesties. Andersom: heb jij een vraag of idee op het gebied van on- en offline marketing? Of denk je aan een leuke bedrijfspromotie? We denken graag mee!

Iedere maand relevante social media posts

Jij wilt jouw onderneming op de kaart zetten. Iedere maand denken wij daarom actief mee hoe we op
een leuke, actuele en spraakmakende manier je ondernemende activiteiten kunnen promoten op social
media. Relevantie staat bij ons voorop, dus de frequentie bepalen we van maand tot maand.

Friendly Reminder

Met onze friendly reminder tippen we jou persoonlijk zodra er iets bijzonders aankomt. Denk aan een bijzondere dag waar je op in kunt haken of een actueel onderwerp in het nieuws. En omdat we van pro-activiteit houden, stuur we vaak al een concreet idee of zelfs ontwerp mee. Je hoeft alleen nog maar een 'go' te geven, wij regelen de rest.

Jaar-monitor

Een goede voorbereiding is het halve werk. Toch maken vele ondernemers hun jaarplan pas in januari. Herkenbaar? Wij werken graag vooruit en bedenken liever in september al een perfect item voor Kerst. Daarom werken we met een jaar-monitor, waarin alle relevante momenten voor jouw onderneming voorkomen en die we maandelijks updaten.

Snel schakelen? Ja graag!

Heb je een idee, hersenspinsel of wil je gewoon even snel overleggen. Wij zijn (nagenoeg 24/7) bereikbaar en houden van snel schakelen.


Klant aan het woord

Amersfoort Kerstmarkt - over de laatste campagne:
"Elke post was meer dan professioneel en ik weet zeker dat we er een veel grotere bekendheid mee hebben gekregen dan in eerdere jaren. Voor de campagne in 2024 ga ik graag weer met Modaco in zee."